Sadeeee Doktorumuz bugün iki yaşındaki kızımın kreşe başlayacak diye argivit immun c yazdı. Yalnız üzerinde 11 yaş ve üzeri için yazıyor kafam karıştı kullanan var mı?
hayatgzl Sadeeee bizede önerde doktorumuz yarın alıp kullanıcam. Kızım 33 aylık 2 yaştan sonra kullanılıyor canım ama ölçeği daha az veriyoruz sanırım eczacıya sorsaydınız keşke ne kadar vermem gerekiyor diye