gulsen38 oğlumu da 3.5 aylıkken yaptırdık, klipsli değildi eski usul dikişli oldu. Batikon vs hiç kullanmadık doktor istemedi sadece yazdığı kremleri kullandık ve denemediği için o zamanlar bardak kesip koydm hep. Ekstra ben doğal kantaron yağı damlattım bir kaç damla da. Klipsli süreci bilmiyorum ama ilk çişte çok ağladı daha sonra öyle çok ağlamadı. Bir 2 güne toparladı çok şükür. Sünnet esnasında da hiç ağlamadı. Zaten doktor krem yazmıştı onu sürdük yolda, iğne vururlarken biraz hissetti orda az ağladı. Sonra uyuştu zaten. İlk gün calpol vermiştim bir de sünnetten sonra