1 yaşından sonra doktorumuzun demesi şudur. Siz ne yiyiyorsanız artık o da yiyebilir. Zararlı şeyler dışında tabiki. Öğlen çorba içirme, öğlen sen çorba içiyor musun dedi. Hayır dedim. Yani olay şu. Her sabah yumurtasını eksik etme. Öğlen yoğurt veya meyve. Veyahut ev yapımı kek kurabiye farketmez. Yani atıştırmalık. Akşam da çorbası ve ana yemeği. Bu kadar. Kısaca yetişkinler gibi. Aynı zamanda anne sütü almaya da devam ediyor bu arada. Onu da kestirmedi tabiki. Mama kullanıyorsa mama. O kadar çok faydasını gördüm ki. Artık bebeklikten çıkıyorlar çünkü ve bizler gibi olmaya başlıyorlar.