Momss06 Mom_98 elin sıkı o yüzden öyle tığı ipte yazan numaradan 1 numara buyuk kullan çok sıkı örmemye çalış gevşek bırak zamanla elin alıştıkça düzelir benimde öyleydi
betusumm Mom_98 eliniz sert olabilir ya da tığınız ince olabilir eğer eliniz sıkı ise 1 numara falan büyük tığ kullanırsanız gevşek olacaktır
betusumm Mom_98 o yüzden oluyordur büyük ihtimalle benim elim de sert çünkü ipin üzerinde yazandan bir numara büyük kullanıyorum bide 4 numarayı deneyebilirsiniz
Dmt-01 Mom_98 eliniz sıkı olduğu içindir.Aynı ip ve tığla annem yaptığında yumuş yumuş olur ben yapınca kazık gibi olur:)zamanla yumuşacık olmaya başladı ama.Tığ numaranızı büyük tutun.Çalışıyorum uzun zamandır örgü yapamıyorum ama içim gidiyor resmen:(
Tombikdonerartikcokpahali Merabayın😂 elin sıkıdır tığ numaranı yükselt daha rahat edeceksin. Ben çanta örüyorum