nihathatipoglununtesbihi Kızlar yagli pisiiyi hamurunu naisl yapiyirsunuz ve kısık ateşte mi yuksesk ateştenmi pişiriyorsjnuz bir ara yaptım çok sert oldu pistikten sonra yumusk olması için napmamlazkm
Ogulluana nihathatipoglununtesbihi yüksek ateşte daha iyi olur pişi. Hamuru sert mi yapıyorsun ondan sert olabilir pişince
Omeraslan nihathatipoglununtesbihi Yarım su bardağı süt Yarım su bardağı su Maya Biraz şeker ve tuz Unu çok koymayın hafif ele yapışan kıvamda olsun. Mayalandiktan sonra yumak alıp birazda o şekilde mayalanır sonra şekil verip kızgın yağda pişiriyorum.
Ogulluana nihathatipoglununtesbihi ben de yaparım sık sık hamuru ele yapışır yumuşak kıvam da yaparım yumuşak olur pişince