İki tane bebeğim var 2.5 yaşında diğeri daha 10 aylık ve çok fazla yoruldum. Sen de üst üste yapmasaydın diyenler de olacaktır elbet ama şunu söyleyeyim bilseydim kesinlikle bu kadar kısa bir arayla yapmazdım zaten. İnanılmaz derecede uykusuzum inanılmaz derecede huysuzum hayata karşı hevesim mutluluğum bitmiş durumda. Hiç ama hiç iyi değilim. Eşim destek olmasaydı çoktan kafayı yemiştim. Oğlum hala konuşamıyor küçük kızım da doğduğu günden beri hiç susmuyor hep ağlıyor. Artık ne yapacağımı bilemiyorum sabahları uyanasım bile gelmiyor. Yakın mesafede annem oturuyor bakmak istemiyor bir gece bari kalsın diyorum onu bile kabul etmiyor sen de gel onlarda diyor ben gelsem zaten evimde de otururum aynı şekilde gelmiş olur bana. Oğlumu kreşe vereyim diyorum kreş fiyatları çok pahalı. Tvden Uzak tutmam gerekiyor konuşması için ama pek mümkün olmuyor. Benimle aynı durumda olan varsa İşinizi nasıl kolaylaştırıyorsunuz bu zamanları nasıl atlatıyorsunuz😔