littlefish
Hahhaha aynı ben
Her saatiyle
Bebem saolsun sabahları yarım saat daha geç kalkıyor:)
Mesela şu an bebemin akşam yemeğini pişirmem lazım, yayıldım kaldım kanepede o uyurken :)
İnan bu soruyu ben de kendime çok sordum hatta dayanamayıp bebeğimizin doktoruna da sormuştum ben bu yemekleri nasıl yetiiştircem diye😂 doktormuzu da bebek bu asker değil o kadar disiplin için zorlama kendini demişti :)
Bize Akşam yemeğini geç hazırlıyorum ya da bebem akşamları oynarken hemen halletmeye çalışıyorum
Bebemin akşam yemeğini o öğle uykusunu uyurken hazırlıyorum
Kahvaltısını zaten kalkar kalkmaz hazırlıyorum
Ara öğününü de arada derede bi yerde hazırlıyorum
Bi de tüm bunların arasına bi iki saat dışarı çıkarıyorum 🤭
Olan tabii bana oluyo. Pestilim çıkıyo
En çok yorulduğum şey ise bebemin tavasını tenceresini yıkamak maalesef
Makineye atmıyorum. Ellerim çatlak patlak oldu suyun altında vakit geçirmekten