Güzel anneler lütfen bana akıl verin delirecem artık bebeğim doğduğundan bu yana emzirme mama vs hep az içti az beslendi sürekli büyürse düzelecek dedim ama yok ek gıda başlangıcı olsun herşeyi reddetti şuan bir yaş on günlük ve inanın sabah 07 de kalktı şimdiye kadar tek lokma yememiş içmemiş gerçekten çok korkuyorum başına birşey gelecek. Minyon ve zayıf bir bebek dıştan da bellidir. Doktora götürmüştüm aylar önce kansız demişti vitamin verdi işe yaramadı bana akıl verin yine doktora götüreceğim ama benim de bebeğim böyle veya böyleydi şunu yaptım duzeldi diyen var mı ? Bezi kupkuru çiş bile yapmıyor 😭