yasminspars ben de kesinlikle izletmiyorum ve 3 yaşına kadar da düşünmüyorum ekran göstermeyi. Ekrana bakmaya başladığı zamanda bile cocomelon izlesin istemem çünkü gerçekten bağımlılık yaratacak düzeyde bence. Dinlediğinde bile sorun olduğunu söyleyen bir kadının videosuydu gördüğüm, yanlışlıkla çıktım videodan, sonra da bulamadim. Yani düşününce ben de dinleyince ne olacak ki ya diyorum da, yine de iyi araştırmak lazım sanırım