Herkese Merhaba 🌸 Bebeğim tam 3 aylık. Normalde ara sıra düşüyor gibi hissediyor bebekler biliyorum fakat 2 gündür oğlumda birşey var ve sırt üstü yatarken devamlı düşüyor gibi hissediyor ve gözleri açılıyor, çok korkuyor. Elimi tuttuğunda zor sakinleşiyor. Bunu yaşayan var mı ://