Kızım 22 aylık ve her ay hastalanır mutlaka antibiyotik kullanırız inanın 8 kere antibiyotik kullanmısız. Ben nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum genelde crp yükselir boğazlarda kızarıklık olur. Bir öncekinde 1 haftada hastanede yatmıstık adenovirüs olmustu crp 250 idi. İnanın şaşırdım bukadar sık hastalanmak normalmi baska bir bölüme mi götürmem gerekiyor? Evcil hayvandan kaynaklanırmı boğaz kızarıklıgı ateş olurmu bilgisi olanlar yazabilirmi🌸