Kızlar bebeğimin ateşi yok genel bi halsizlik var bide hapşırık var sadece doktor dişlerden dolayı olmuş dedi zor çıkarıyor çünkü bağışıklığı düşmüş muhtemelen dedi günde 3 kere yarım ölçek ver dedi ama o ilacı çoğu kişi tavsiye etmiyor başka bir doktora götürmeli miyim