sibelkilic Kızlar acıl kaka rengımız 1 haftadır degıstı gozlemlıyorum 1 yasında yedıklerımı anlamadım kakamızı cıvık sarı renk yapıyoruz neden acaba bılgınız olan varmı?
sibelkilic bisenakillisinzaten yiyor aslında geceler süte basladık biz laktozsuz mamayı bıraktırdık son bı ay olcak sanırım ondan mı acaba kak rengi diyorum degıstı aklıma geldı sımdı