Mnkksercem öncelikle çok geçmiş olsun rabbim yar ve yardımcın olsun benim oğlumda 1 buçuk yaşında bir kupa bardak çay ile ağız damak gırtlak dil dudak boyun ordan göbekli deliğine kadar yandı ölümden döndü ciddi yanık dı 2. Derece ağır yanık hastaneye gittiğimde çocuğum kollarımda ölü gibiydi hiç unutamıyorum travma kaldı 1 ay hastanede yattık Ümraniye eğitim araştırma hastanesi çocuk yanık ünitesinde haftada 3 kez ameliyat oluyordu çocuğum demem o ki beterin beteri var şükredin ben orda neler gördüm yanık merkezi çok farklı hayat inan bana rabbim yinede sana bağışlamış çok dikkat etmemiz gerek hiçbir anne baba istemez ama kazalar oluyor bazen yattığım yerde oğlum üstüne bir de çivit ve ınfluanza oldu 2 hafta karantinada kalıp odadan kafamı bile cıkarsmıyodum zorlu günler geçti çok şükür izi bar ama ilk çıktığımdaki gibi değil daha azaldı büyüyünce daha çok geçeceğine inanıyorum 🙏