sonnenchein Kızlar sezeryan sonrası baş ağrısı ve başında felçli gibi bir ağrı olan ve sürekli kusan oldu mu? Kuzenim için soruyorum yeni doğum yaptı 1 hafta önce.
efelinamoms sonnenchein genel anestezi sonrası olmuştu bende kusma değil ama saçlarımı yolduracak cinsten baş ağrısı bol kafein ve bitterli çikolata içince rahatlatıyordu beni
Omeraslan sonnenchein kusma olmadı. Ama tam bir hafta baş ağrısı çektim. Kahve içerse biraz rahatlatıyor.
defnemiraybebek sonnenchein kusma olmadı ama baş ağrısı oldu asla oturur pozisyonda duramıyordum sadece yatabildim Şekersiz Türk kahvesi iyi geliyor birazcık
merveidilakcay sonnenchein bulantı enfeksiyon olabilir baş ağrısı yaşadım ama kusma bulantı olmadı 3 sezeryan oldum Bi doktoruna gitsin bence
Eslemfeyza sonnenchein acı kahve ve bitter çikolata başka türlü geçmez ben doğumdan 6 saat sonra hemen başladım hiç ağrı çekmedim ve bol su içmesi gerekiyor
sonnenchein Çok teşekkür ederim tüm yanıtlar için kızlar 🙏🏻🌸Kendi doktoru ve Başka doktora daha sormuşlar normal demiş hepsi kan temiz çıkmış, vücut kusarak atacak demiş inş düzelir tez zamanda hem bebek hem kendiyle uğraşması oldukça yorucu ve zor .