asaf23 sttrk bizde mamayı bıraktık bırakınca kabız olmaya başladı sağlık ocağındaki ebe hanım sabahları aç karna tatlı badem yağı ver dedi bir tatlı kaşığı şükür onunla rahat yapıyor
sttrk a12345678 evet bende çorba ağırlıklı vermeye başladım ilk günler biraz acemilikten sanırım muz Fln ağırlıklı verdim sanırım şimdi çok şükür daha iyiyiz