tekbasimabakiyorum Kızlar emzirmeyi bırakalı 8 gün oldu, sağ memede ağrı var ve elime kitle geliyor. Sol memede hiçbir sorun yok, kızım sol memeden emiyordu. Bu süt bezesi tarzı hep olan bir şey mi yoksa bir tek bana mı oldu? Ona göre doktordan randevu alacağım
ikiprensannesi_gul tekbasimabakiyorum herkeste aynısı olmaz fakat içinizin rahat etmesi adına gidin doktora. Ama emzirmeyi kestikten sonra bendede beze tarzı bişeyler olmuştu
ummuefe tekbasimabakiyorum Çoğu kadında oluyor araştırmalarıma göre Meme cerrahisi bulup ona gidin muhakkak diğerleri çok anlamıyor 3 dr ameliyat dedi bana Meme cerrahına gittim şırınga ile çekti 2 dk da hissetmedim bile uyuşturdu spreyle. Ama benim tekrar oldu ben emzirmeye devam ediyorum ve çok sütüm oluyor 7 aylık bebeğim doğumun 1. Haftasında olmuştu. Bu ayın 20 sinde tekrar gidip çektireceğim inşallah tekrarlamaz. Size de geçmiş olsn
beyzzsenturkk_ tekbasimabakiyorum duşta sağ ama hepsini değil kitle yumuşayana kadar geçiyor daha da elleme kesilir sütün sürekli ellersen kesilmez
tekbasimabakiyorum ummuefe benim de sütüm çoktu hep hiperlaktasyon yaşamıştım acaba ondan mı diye şüphelendim
Rabiaozvtn tekbasimabakiyorum merhaba ne sonuç aldınız paylaşır mısınız bende de yoğun içerikli kist çıktı ilaçlı emar istedi doktor emin olmak için korkulacak bişey yok dedi ama korkuyorum raporu bekliyorum inşallah temiz çıkar
Rabiaozvtn alfabur merhaba yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın raporum temiz çıktı çok şükür 6 ayda bir kontrolüm var sadece :)
Rabiaozvtn alfabur ederim tabi Allahım size de güzel sonuçlar aldırsın tez zamanda kötüyü düşünmeyin iyi olsun inşallah herşey 🤲🏻