17 günlük bebeğim iki güne kadar çok güzel emip uyuyordu. İki gündür emdikten sonra kusuyor ve ayaklarımı kendine doğru çekip ıkınma hareketi yapıp kızarıyor. Neden oluyor anlamadım. Gaz sancısı mı acaba ne yapabilirim tecrübeli anneler bi fikri olan var mı