meryem_kmr bu şekilde arkamdan yorum yapmanız ne kadar düşündüğünüzü gösteriyor gerçekten, ayrıca orda iğnelemedim sadece çocuğuma üzülmenize gerek yok dedim :) bu arada istiyorum da istiyorum diye de tutturmadım, bu süreci yaşayan annelerden fikir almak istedim ve bebeğimin sütten kesilmesi gibi bir risk olduğu için vazgeçtim. Herkesin aklı var merak etmeyin bebeğimi sizden çok düşünüyorum :) iyi günler.