benim kızımda tam bahsettiğiniz şekilde . ama biz kızıma 1 yaşından itibaren sürekli “yabancı kavramını ”, " istemediği sürece ona dokunulamayacağını “öğrettik. evet yabancılarla konuşur ama biri birşey uzatsın biz izin vermedikçe almaz, biri yaklaşmaya kalksın ” uzaktan “der , ” elleme " der. siz kavramları öğretin zaten konuşmasında sıkıntı yok