es6 bence sleppy de o sorun var ve beden olarakta diğerlerinden küçük ben başta 1 paket Sleepy almıştım Allahtan stok yapmamıştım Sleepy bize hem iyi gelmedi hem kalıbı küçüktü hemde bizde de bi kaç kere taşma sorunu oldu bir kaç farklı bez denedim en son molfix kullanmaya başladım şuan sarı paketini kullanıyoruz