bilememolabilir annesi ilk çocukda bende boyle pimpirikliydim her seyi kurala gore ilerledim simdi umursamadim erken ayaklandi erken konustu
Kadın yanlış bişey dememiş ki nesine sinir oldunuz? Kimse kıyas yapmamış kıyas yapan sizsiniz sanırım.ve hala Burda sizin bebeğiniz ne zaman yaptı diyerek kıyas yapacaksınız, her bebek kendi zamanına göre ilerliyor böyle yaparak kendinizi üzersiniz sağlıklıysa bebeğiniz bir gün olup yeter artık koşma diyeceksiniz.Kadın akışına bırak dert etme demiş ve gayette doğru demiş zamanı gelince yapıcak zaten hepsini