Merhaba kızlarr oğlum 17 aylık oldu artık odasını ayırmak istiyorum fakat uyutup odasına koyduğum zaman sürekli uyanıyor ve orda yatmak istemiyor şiddetli bir ağlama ile tepki gösteriyor sizce ne yapabilirim? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim🙏🏻🌸