Tazeanne68100 merhaba, bu dolabın aynısı değil 4 derin kutulu olanını kullanıyorum. Dağınıklığı ortadan kaldırıyor. Oyuncak gruplamak için çok iyi AMA en derin kutuları kullandığım halde çok büyük değil bunlar. O küçükler çok işe yaramıyordur diye düşünüyorum. Ben birkaç tane daha 4lü derin kutulu olandan alıp tüm dağınıklığı kaldırmayı planlıyorum.