Misal5 Arkadaşlar 4. Ayından beri 1 ml veriyorum. Doktor öyle dediği için. Bazı yerlerde kiloya göre damla vs okuyorum. Aranızda kidsfer kullanan var mı?
unall Misal5 1 ml de 30 damla var çok değil mi doktorumuz bize de 1 ml kullanın dedi ama fazla geliyor