Cansuu6155 bazen çok fazla beklentiye giriyoruz.. aman şunun kızı/oğlu böyle benim kızım/oğlum neden değil, nerde yanlışlık yapıyorum diye ama onlar da karakteriyle doğduğu gibi evin şartlarına göre büyüme durumları farklı oluyor. Mesela kendi çocuğumuz ince motorda iyiyse başka bir çocuk kaba motorda daha iyi ve kimi çocuk da dil gelişiminde. Bu aylarda bunları demesi yeterli ama hep daha fazlasını istiyoruz. Biraz akışına bırakmak gerek sonuçta bizim gibi konuşmasını bekleyemeyiz. Derdini anlatabiliyor, bu kelimeleri söyleyebiliyorsa bir sıkıntı yok bence ve gayet de güzel anlattığınıza göre 🌹 biraz kendinizi rahat bırakın çocuk da rahat olduğunda gerisi gelecektir. Bazen zorlama yapınca işte “ bu ne? , bunu söyle” gibi inat yapabiliyorlar veya kendisini hazır hissetmiyor olabilirler 🥰