Kızlar Bebeğim 6 aylık oldu. 4.5 aylık olduğundan beri de mama+süt devam ediyorum azaldı sütüm çünkü. Bi on kg fazlam var aralıklı oruçla güzel kilo verebiliyorum sizce başlamalı mıyım yoksa iyice azaltır mı sütümü günde 4 kez sağım yapıyorum max 60 cc çıkıyor bi bilginiz var mı acaba bu konuda