Arkadaşlar merhaba çocuğum on aylık dün akşam birden kusmaya başladı sonrasında ateşi çıktı , karnından sesler geliyordu doktor bağırsak enfeksiyonundan şüphelendi . Ateşi düşmüyor bir türlü 😔 bu durumu yaşayan var mı nasıl bir süreç ne yapmam gerekiyor 😔