morsevenanne9 Mamaları suyla karıştırıp sulu şekilde süt gibi yapılıp içiriliyor ya benim kızım öyle asla içmiyor acaba mama gibi yapsam sıcak suda yada ılık öyle versem olurmu yapilabilirmi öyle acaba ?
Seryy_ morsevenanne9 benim arkadaşımda öyle yediriyordu. Sıvı şekilde içmiyordu oğlu isterseniz deneyin
ZeydsMom morsevenanne9 kati sekildemi yani mamasini fazla koyup suyunu az koymak? Bobreklerini mahvedersin
morsevenanne9 KLORAK sulu olarak içilebilir şekilde yapıyoruz ya mamaları toz mamaları aptamil sma gibi onları biraz katı şekilde mama şeklinde yapıp verebilirmiyiz
morsevenanne9 Seryy_ evet benim kızımda içmiyor asla sıvı şeklinde peki birşey oldumu olumsuz hani kullanilabiliyormu öyle acaba
morsevenanne9 ZeydsMom yok yine çok mama koymucam aynı şekilde başka birseylerle karistiricam katı şeklinde olucak su gibi değilde mamasını çok koymucam sadece bebek ırmigi ucuyla felan karıştırsam çok az çünkü sıvı şekilde hiç içmiyor boşuna gidicek
bizdejantikizlardik morsevenanne9 Sanırım arı mama yada muhallebi gibi demek istiyorsunuz ama formül mamalar buna uygun değil.
morsevenanne9 bizdejantikizlardik aynen öyle olmuyormu tamam teşekkür ederim benim kızım öyle sulu şeklinde asla içmiyor napicam bilmiyorum
KLORAK morsevenanne9 he anladım hayır çünkü ölçüsüne göre yapılmalı kabız olur Hipp in kaşık mamaları var bu formül sütlerle hazırlanan onları araştır istersen
bizdejantikizlardik morsevenanne9 Ne yapabilirsin bir fikrim yok ama formül mamalar ölçülü veriliyor dediğin gibi yaparsan zararlı olur.
Seryy_ morsevenanne9 ben arı mamalardan bahsediyorsunuz sanmıştım. Formül mama bilemiyorum belki zararlı olabilir ölçülü koyuluyor çünkü.
morsevenanne9 bizdejantikizlardik ozaman bir şekilde denemeye devam edicem böyle pekmez felan attim çok az öylede icmedi bilmiyorum napicam inşallah alışır
ZeydsMom morsevenanne9 yasinida gecmis mama istemiyorsa artik zorlamaya bilirsin. 1 yasina kadar onemli sonucta. Sonrasi icmezse sorun olmaz. Zaten buyumus ek gida aliyordur. Kasik mama falan iyi bisey degil bunlar. İllede mesela mama sulu yemiyorsa biskuviyi islata bilirsin icinde.
morsevenanne9 ZeydsMom kızım hastalandi biraz yememeye başladı o ara doktorumuz ac kaliyordur belki dedi bu yüzden almıştık şuan biraz daha iyi yemesi ama öncekine göre azaldı bu yüzden kalmasın hem içsin diye düşündüm ama olmuyormuş teşekkür ederim
Seryy_ morsevenanne9 şu marketlerde flan satılanlardan toz şeklinde. Yaşını geçtiyse eğer çokta gerek yok aslında. Bebek irmiği flan da kullanabilirsiniz çok vermek istiyorsanız
ZeydsMom morsevenanne9 yok canim bobreklerini yorar. Biskuviyi islata bilirsin. Ve ya ek gidaya basladikta muhallebi yaparken mama katilabikiyordu oylede yaoabilirsun. Pirinc,yulaf muhallebisi falan yapip