Annebbk benim kızımda çok düşkündü 15 aylıkken bıraktırdım aldım ağzından bunu artık bebeklere vercez sen büyüdün vs dedim bütün emzikleri kaldırdım daha da vermedim uykuya geçişlerde ilk üç gün çok zor oldu baya kafasını yerlere falan vurdu yani uykuya geçişte ama pes etmedim bir şekilde sakinlestirdim üç günden sonra daha kriz yaşamadık unuttu yavaş yavaş çok şükür sizde kararlı olun bir jere kaldırıp daha ne olursa olsun vermeyin eninde sonunda unutacak