elifnsli 4 cü çoçuğum şuan 17 aylık kahvaltımızı sabah yapıyoruz 9 10 gibi hepimiz kahvaltıda olduğumuz için bize bakarak yemesi biraz daha kolay oluyor şükür 12 1 arası uyku saati ne zaman isterse uyanıyor ballı süt içiyor tekrar uyursa uyuyor akşamda yine bizimle aynı şekilde 6 7 gibi yemeğini yiyor ara öğünlerdede meyve vs yemek isterse yiyor ben zorlamıyorum diğer çoçuklarımda 13,11, ve 9 yaşında onlardan alışkınım ileride siz yeme deseniz bile yiyorlar maşallah🌸