Benim kizim 2 ay 13 gunluk suan gelisimi boyu kilosu cok iyi gozle iletisimj cok seviyor gozlerinin icine bakarak konusulmasi hosuna gidiyor guluyor konusmaua calisiyo gibi sesler cikariyo ellerini emiyor avizelere hayran hayran bakiyor 😂 duvarlarsaki tablolari inceliyor şıngırdak ve islak mendil posetinin sesinj cok seviyor aglasada susuyor hemen gaz sorunu azaldi ama hala devam yani gumduzleri hic uyumuyo gece 11 de yatirirsam sabah 11 e kadar uyuyor ama tabi aralarda emiyor uyuyor gene o. Tam 12 saat uyuyor gunduz de hep uyanik aralarsa memede uyuyor yarimsaat falan cok nadir 1 2 saat gunduz uykusu sordum normal dedi gece uyuyosa gunduz uyumayabilir dedi saclari dokuluyor biraz. Aynaya bakmayi cok seviyor. Salincakta sallanmak hosuna gidiyor sarki dinliyor dans ediyoruz falan bizde durumlar boyle 😍🤗