nnuurrr Sevgili anneler, 14 aylık oğlum orta kulak iltihabı oldu. Aynı zamanda geniz akıntısı da var. Evde ilaçlarımızı kullanıyoruz tabi ki ama daha önceden bu hastalığı yaşayan annelerimiz varsa yapabileceklerim konusunda önerilerinizi alırım.
efelinamoms nnuurrr antibiyotik kullandık 2 defa oldu üst solunum yolu hastalıktan sonra beklenen bir durummuş burnunu sık sık temizledim ateş düşürücü verdik başkada birşey yapmadık 4 veya 5. Günde pik yapıyor sonra yavaş yavaş düzelmeye geçiyor geçmiş olsun biran önce atlatırsınız inşallah
nnuurrr efelinamoms Çok teşekkür ederim. Sanırım bizde de daha önce başladı ama ateşi çıkmayana dek anlamamışım. Herhangi bir soğuk algınlığı veya gribal enfeksiyon da yaşamadık ama nasıl oldu hiç anlamadım.
efelinamoms nnuurrr kulakları kızarıyor bende oradan anlıyorum artık yazın imkanınız var ise mutlaka denize sokun bazen kulak sıvısı birikebiliyormuş orta kulakdan sonra doktorumuz demişti yazın bol bol denize girsin o sıvı öyle çıkıyormuş
nnuurrr efelinamoms Yazın aslında denize de soktuk bol bol. Ama aklımda olsun seneye de buna dikkat ederim.
birbebekle nnuurrr kulağını keşfedince parmağını soka soka iltihap olmuştu. Doktorun verdiği ölçü mikatraına göre düzenli olarak şırıngayla ilaçlarını verdik, bol bol uyutmaya çalıştım en önemlisi hiç ağlatmadım bol bol süt verdim ve ilik sulu tarhana çorbası içirdim 3-4 gün içinde iyileşti
kader539_ nnuurrr canım çok geçmiş olsun Biz bunu yaşadık daha önce Allah bir daha göstermesin Yapacağın tek şey tedavi süresi boyunca Akşamları uyumadan alerji şurubu içirmek burnunu devamlı açık tutmak bunu yap faydasını görürsün amaç burun ve Kulak arasındaki boşluğun havalanması onun tıkanmaması lazım Kulağına su kaçırma banyo yaptırırken bunlara dikkat et antibiyotik mutlaka kullan
nnuurrr kader539_ çok teşekkür ederim. İnanın ne burnu tıkanıktı ne kulağını tutuyordu. Çok şaşırdım hatta. Ama zaten hemen serum fizyolojik ile temizledim. Banyo da yaptırmam bir süre. Bir de kulak tıkacı alayım diyorum banyo sırasında. Siz kullandınız mı acaba?
kader539_ nnuurrr evet evet kullandım tabi eczaneden o plastik renkli planlarından aldım çocuk için küçük ince oluyor onlardan kullandım saçlarını öne eğdir o şekilde yıka kafa dik olmasın kulağa yine de ne olur ne olmaz girer falan diye.bie süre çok sık yıkama canım banyoyu azalt ve dediğim gibi tıkaçla yıka hatta trendyolda deniz havuz için bandana şeklinde var onlar çok tuzlu fiyat olarak ama bence çok etkili ben ondan alıcam kızıma Allah göstermesin tekrar olmasından korkuyorum iyileşse bile sürekli kulaklarını kapatman lazım banyoda aklında bulunsun ve mutlaka burun hep açık olsun. Mometix çok güzel 10 gün aralıksız kullansan bilr burun eti şişirip alışkanlık yapmıyor aklında bulunsun diğerlerini sakın 5 günden gazla kullanma burun etleri şişer daha kötü olur .
nnuurrr kader539_ Canım teşekkür ederim tekrardan yazdıkların ve önerilerin için. Pazar gününden beri 5 doktor gördü oğlumu. Orta kulak iltihabı olmadığına karar verildi. Boğaz ve genizde hafif enfeksiyon var dendi. Bunu da doktorun verdiği antibiyotik alerji yapıp kusturunca anladık. Keşke bebekler ve çocuklar hasta olmasa ama bağışıklık da bunlar olmadan kazanılmıyor. Yine de bu korku bana yetti dediklerini uygulayacağım. Umarım siz de bir daha yaşamazsınız.
kader539_ nnuurrr geçmiş olsun canım .Aminn inşallah Allah kimseye yaşatmasın eğer geniz eti sorunu varsa takipte kalın büyümesine bakın sık sık eğer ki büyümeye meyilli ise mutlaka aldırın