iremeymenn Herkese merhaba bebeğim 1 yaşına girecek normalde fotoğrafçıya çekime gitmek istiyordum ama çok fazla ücret istiyorlar o yüzden evde çekmek istiyorum sizler evde nasıl yaptınız paylaşırmısınız hepimize fikir olsun 💓💓
mirrsu https://share.icloud.com/photos/0e0Q34jN0l4J8QkirTvIMEAAA Ben bunu düşünüyorum ya da kurdeleli zaten doğum günü konsepti kurdele olacak farklı olsun diye evde böyle yapacağım
helinsila iremeymenn benimde erkek 10 Kasım’da yaşına girecek bakalım kendim yapicam herşeyi suslemeleri