Merhaba bebeğim 7,5 aylık ek gida başladıktan sonra kilo Alimi düşürdü ve tabi normalmiş ama çok sık kaka yapar günde mutlaka 3 kere yapar, sanki yedikleri kaka dan gidiyor gibi mi geliyor
Kilosu yine de çok iyi 9,500 boyu 70, boyu çok hızlı uzamıyor, her şey yiyor iyi besleniyor, ama 2 ayda pek kilo almadı
ek gida fayda mi görmüyor acaba?
Anne sütü 5ay aldı, sonra meme reddi oldu, mama ile davam ettik, çok üzülüyorum anne sütü aldığı zamanlarda daha çok hızlı ilerliyordu
3kg 48 cm doğdu, evet çok iyi ilerledi, sadece 2ay kilo almadı diye endişelendim
Yaşayan var mı? Normal mı? (Daha doktora gitmedim)