MadCat Formul mamayi pisiriyorum pirinc unu ile ama dogru mu yapiyorum? Bebegim 4.aydan beri biberon tutmuyor o nedenle bu sekilde formul mama yedirmeye calisiyorum.
Ikrazumra19 MadCat canim cok agir gelmez mi sindirmekte zorlanir zaten formul mama var birde pirinc unu koyuyorsun baya agir olur
Hamide16 MadCat ben formül mamanın pişirilmemesi gerektiğini okumuştum bir yerde. Vitaminleri ölüyormuş pişince. Ben önce muhallebiyi koyu yapıyorum suyla birlikte. Piştikten sonra formül mamayı yapıyorum ve muhallebiyle karıştırıyorum, öyle yediriyorum.
gulperiaa Bence de 4 ay biraz erken gibi geldi marketlerde kaşık maması var 4. Aydan itibaren kullanılan onu doktora danışıp verebilirsin yada hiç olmadı biberon tutmuyorsa çay kaşığıyla verebilirsin
MadCat gulperiaa gulperiaa su an 7,5 aylik.4 aydan beri demek istedim. Kasik mamasi da var ama sivi sekilde formul mama hic icmiyor
MadCat Hamide16 evet ben de arada kaldim ve arastirdim bulamadim. Dogru aslinda sonradan koymak daha mantikli. Tsk
MadCat Hamide16 evet olabilir tesekkurler. Formul mama sadece sicak su ile karismali galiba, pisirmemem lazim
Alminakaanucak Formul mamayi yogurt olarak mayalabilirsin sulu olan meyvelerin icinede konulabilir sebze corbalarinada eklenebilir biz bu sekilde veriyoduk biberonla icmedigi icin seftalinin icine 1 olcu koyuyordum dorktormuz onermisti o sekilde yedi