ozgzturk anne sütü alıyor sadece. Bugün sağlık ocağında izlem vardı, sordum ebeye çok küçük uyuması normal mi bu kadar diye.uyuyabilir dedi ama benimde içim pek rahat etmiyor açıkçası. Gece rüya beslenmesi yapmaya çalışıyorum ama pek verimli bir beslenme olduğunu söyleyemem. gündüzleri de üç saati geçiyor beslenme zamanları.o kadar kısa aralikla beslemeye çalışınca emmekten uzaklasmistı.cocuk doktoru istediğinde ver 4-5 saati bulabilir demişti. Bebekler büyüdükçe süt üretimi yaglaniyormus daha besleyici olduğu için saat aralığı uzarmis.Çok da uzun yazdım kusura bakmayın her bebek her anne sütü farklı olabilir tabi…