Hanımlar bebeğim 4buçk aylık tam ve huysuz mu diyim ne diyim bilemiyorum emzirirken sürekli değişiklik istiyor, kısa kısa emip bırakıyor sonra dönüp emiyor, kendini geriyor kasıyor. 6buçuk kilo civarı şuan. Ben de 45kiloyum aşırı zorlanıyorum sürekli yatarak emzirmek istiyorum ama o istemiyor.
3aylıkken bir arkadaşın emzirme yastığını denemiştim çok rahattı ama bebişim de rahattı o zamanlar
Acaba almalı mıyım emzirme yastığı? Bu kaç aya kadar kullanılır şuan çok gerekli bir şey gibi gözüküyor bana ama onda da aynı problemler olur mu?
Kullananlar bilgilendirirse çok sevinirim