seniyirimmisdafaa Maşallah deyim maşallah 🧿 7. Ayda tek uykuya geçti asla uyku sevmiyor . 15 aylığız bıraksam öğlen uykusuna bile uyumayacak . 8- 8:30 da kalkıyoruz , önceden 11-12 gibi uyurdu son 2 haftadır sanırım geçe kalıyor artık saatleri günleri karıştırır oldum 🤦🏻♀️😂 . Yani 11 de uyudu diyelim 1-2 gibi uyandı gece 11 de uyur veya 3 te uyudu 5 te uyandı yine gece 11-12 de uyuyor . Diyorum ki uyuyunca şu işimi hallederim. Düzen olmadığı için işim aksıyor , işimi yapmaya kalksam , diyorumki ya uyuyacaksa beni bekliyorsa . Gece zaten geç uyuyor uyuduğunda pertim çıkıyor canı sağolsun 🤲