Bebeği 2 aylık oldu arkadaşımı ziyarete gideceğim. Hediye olarak ne alabilirim sizce. İşlevsel bir şey almak istiyorum. Bütçemi de çok sarsmayacak ne olabilir? Hediye kartımı alsam diye de düşündüm veya direkt nakit mi versem. Sizce nasıl daha mantıklı