gserap Hamileliğimde hiç kilo almayan ben emzirme döneminde kilo aldım . Ekmeği kessem sütüm azalıyor gibi hissediyorum. Hamileyken hep sağlıklı beslenerek kilo almadım . Şu an ne bulursam yiyecek bir iştahım var. Hem emzirip hem de kilo vermenin ya da kiloyu sabit tutmanın bir yolu yok mu ?
_mom gserap emzirirken beslenmeye dikkat edersen kilo verirsin. Bol dinlenme ve bol su süt yapar ekmek hamur işi o kadr etkili değil bence
svncgldgn gserap ekmeği kesin özellikle beyaz ekmeği tam buğday tüketin günde 3 dilim kadar, incir, dut kurusu, badem, fındık tüketin bol su için sütünüz azalmaz artar beyaz ekmek beyaz un kilo aldırıyor
gserap svncgldgn öyle yapayım o zaman ya aslında hamileyken mesela ekmek yemiyordum kilo aldırır diye şu an etraftan o kadar çok söyleniyor ki emziriyorsun ekmekle ye doymazsın diye biraz gaza geldim sanırım o yüzden yedim ekmekten hep
Civcivim11 Ayy bende öyleyim yaa hamilelikte çok almadım hatta doğumdan sonra 1 kilom kalmıştı fazlalık sonra iştahım açıldı 3 kilo daha almışım özellikle kahvaltıda şekerli şeyler bal tahin pekmez helva sonrasnda büsküvi falan 🥴
svncgldgn gserap beyaz ekmek aşırı gereksiz emin olun tam bupdayla daha iyi doyacsksınız günde 3 dilim diyetisyene gidiyorum hem sütüm arttı hemde kilo verdim 1 ayda 10.5 kilo gitti 🙏🏼
svncgldgn miraclemagnet biraz irade gerekiyor 4 hafta hiç abur cunur yemedim kaçamak yapmadım verdiği haftalık liste neyse birebir yedim ve ilk hafta 4 kilo bi anda gitti sağlıklı beslenin ve emzirme de varsa hızlı gidiyor kilo darısı isteyen tüm annelere olsun çünkü kilo gerçekten beni psikolojik olarak yıpratmıştı 🌸