Kızlar oğlum 13 aylık yürümeye başladı yaşına degdinde artık disarda da ayakkabı ile yürümeye başlayacağız ama en sağlıklı ayakkabı tercihi nedir biraz araştırdım ama anatomik ayakkabı diyen de var ortopedik te Siz hangisini tercih ettiniz ve memnun kaldınız mı ayak yapısı için en sağlıklısı hangisi