hasibe04 Hanımlar bir ay önce normal dogum yaptım doğumdan sonra galiba hemoroid oldum tuvaletimi yaptıktan sonra aşırı bi kaşınma oluyor ve şişlik var sizinde başınıza geldimi böyle bişey