zeynepkrhsn 1 buçuk yas aşısı olduk 2 saat bisey yememesi lazımmış ama çok ağlıyor mama diye 1 saat var daha ne yapacağım ya
zeynepkrhsn Ay veriyorum o zaman bende yemek perişan oldu çocuk bi sağ bacaktan bi soldan vurdu bide ağızdan damla verdi