Ayshed Merhaba bebeğim 16 ay 14 günlük 16 17 kelimesi var bazılarını net söylüyor bazılarını kendi diyebildiği şekilde.Normaldir diye düşünüyorum her çocuğun gelişimi farklı.
Nymphadora Bizde 13 aylığız 5-6 kelime söylüyor anca. Bana az gibi geliyor açıkçası. Doktor normal dedi ama ilk çocuğum kızdı o baya kelime söylüyordu bu aylardan. Oğlum biraz daha yavaş konuşma konusunda
yohh_yavv Nymphadora her bebeğin gelişimi farklı canım 5 parmağın 5’i bile bir değilken kardeşler nasıl aynı olsun ki doktor normal diyorsa kafana takma bakmışsın bir anda bül bül gibi şakıyor
A2B4 yohh_yavv Kesinlikle katılıyorum.2 oğlum var.ilki 30 aylık olacak.yeni konusuo cümle kuruo 2.si 12 aylık olacak abisinin dediklerini tekrar ediyor arada huyları bile farklı bebeklikleri bile
yohh_yavv A2B4 aynen öyle sağlıklı olsunlar en önemlisi o benim görümcemin oğlu 5 yaşında konultu doktorlarda gayet sağlıklı diyorlardı