Baybyuras Geçeleri saat başı uyanır olduk gündüz uyandığında 1 saat iyiyse uyuana kadar mızmız ve ağlıyo ne sıkıntısı var anlamadım atak döneminde sürekli ağlarmı çocuk yoruldum çok
jdjdjf Baybyuras biz bugün dört aylık olduk meme almıyor ağlıyor sol meme almıyor daha doğrusu sebep yokken ağlamaya Başlıyor meme de iken