1prenses1prens_ Merhabalar ikinci evliliğim ilk eşimden bir kızım var ayrıldık 4 sene oldu ve ilgisiz 4 senedir evladını görmüyor. Eşim kızımı üzerine almak istiyor soyadını yani bunun için ne yapmamız gerekiyor 18 e kadar beklemek zorunda mıyız
Dmt-01 1prenses1prens_ ilginç bi durum aslında biyolojik baba kabul edecek mi bunu.Onun kabul etmesi gerekir sanırım öncelikle.Sonra duruma göre dava açılabilr sanki
ebruasell 1prenses1prens_ sanmıyorum avukat değilim ama soy bağı değişmiş oluyor bu şekilde ama bilemedim
ogrenciannecik 1prenses1prens_ ilgisizse kabul edebilir. ama eğer sıkıntılı bir tipse kızınızın aklı dengesi yerinde olduğunda -kararlarını alma yaşı- kendisine sorularak olabilir diye düşünüyorum. avukat değilim sadece düşüncem bu yönde
ogrenciannecik 1prenses1prens_ başınız çok ağrır bağımlı insanla pislik yapar devir çok kötü kendinize dikkat edin
g_tm59 Benim eşimin de 2. Evliliği bı kızı var ilk karısı evlendi kızını aldı yurtdışına gitti böyle bir durum olsa eşim kıyamet koparır sanırım
1prenses1prens_ g_tm59 eşiniz kızıyla ilgileniyor mu maddi manevi bizim hiç yok o sebeple soyadını taşımasının da bir anlamı yok
g_tm59 1prenses1prens_ benim eşim ilgileniyor siz haklısınız o zaman umarım değiştirebilirsiniz hak etmiyor soyadını kessinlikle
Mavigokyuzu Eski eşinizin rızası ile , yeni eşiniz çocuğunuzu evlat edinebilir. Bunun için de dava açmak gerekir.