Kızlar zaten 6. Aydan itibaren gece uykularımız berbat milyon kere uyanıyoruz fakat bugün tam 8. Ayımız 2 3 günden beri daha beter oldu uyanıp gece tekrar 1 2 saat dalamıyor ağlıyor uyanık kalmak istiyor ve hiç diş belirtimiz de yok. Acaba 8. Ay atağına mı girdik? Bu ayda neler yaşadınız?