[silindi] diş ateş yapmaz, bebeğim de öyleydi kaynanamlar diş çıkarıyor dediler doktora götürme diye en son dayanamadım götürdüm , doktor a dönüp dedim ki diş çıkarıyor ondan ateş ve ishal oluyor dediler, kim çıkarıyor bunları dedi bir hurafedir inanıp gidiyorlar dedi , bebeğin enfeksiyon kapmış dedi gönderdi, tabi yine hiç bir çocuk aynı olamaz ama ateşi var diş çıkarıyor diyip evde durdurmayın