Kızlar yardıma ihtiyacım var beynim durmuş gibi aklıma bişey gelmiyor. Bebeğimin odasında baza var birde benim yanımda sepet beşikte yatıyor. Bebeğim 9 aylık ama aşırı hareketli her uyandıgında ayaha kalkıp beşikten kendini sallıyor aşagı bakıyor bi gün düşücek diye aklım çıkıyor zaten uyudugunda beşiğe koyarken uyanması da cok olmaya başladı ne yapsam artık nerde yayırsam yer yatagı yapamıyorum odamda cok eşya var tehlikeli olur park yatak mı alsam henüz odasındaki yataktada yatamaz varmı fikri olan önerilere açığım park yatak en alt kademede mi kullanıcaz etrafımda hiç kullanan yok görmedim nası oluyor 😭